THE X-FILES: ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ
Του Ηλία Χαντζάκου
Μετά από δυόμισι χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην Ελλάδα, η σειρά ολοκληρώνει και τον Τρίτο Κύκλο της, και πλέον επίκειται η έναρξη προβολής του Τέταρτου Κύκλου της, στο Star Channel. Συνολικά, ο 4ος κύκλος αποτελείται από 24 επεισόδια, ανάμεσα στα οποία και τρία ζευγάρια (Talitha Cumi / Herrenvolk, Tunguska / Terma και Max / Tempus Fugit). Η προβολή των επεισοδίων στις ΗΠΑ ξεκίνησε το φθινόπωρο του 1996, και ολοκληρώθηκε την άνοιξη του 1997. Για τα επεισόδια αυτά, η σειρά κέρδισε τις τρεις σημαντικότερες Χρυσές Σφαίρες (Καλύτερης Σειράς, Καλύτερου Ηθοποιού και Καλύτερης Ηθοποιού), καθώς επίσης και τρία βραβεία ΕΜΜΥ.
Παρακάτω παρατίθενται οι περιλήψεις των πρώτων επεισοδίων του Τέταρτου Κύκλου (Επεισόδια 4Χ01-4Χ05, και το συνδετικό με τον προηγούμενο κύκλο 3Χ24)
3X24 - TALITHA CUMI |
Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΩΛΝΤΕΡ ΚΑΙ ΤΗ ΣΚΑΛΛΥ ΕΝΟΣ ΑΝΔΡΑ ΜΕ ΑΓΓΙΓΜΑ ΠΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ, ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΑΜΕΙΞΗΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΩΛΝΤΕΡ. |
Ένας διαταραγμένος άνδρας παθαίνει αμόκ σε εστιατόριο, και πυροβολεί αρκετά θύματα, μέχρι που τον πυροβολούν άνδρες της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας. Όμως ένας ευγενής κύριος τού μιλά καταπραϋντικά, θεραπεύει αυτόν και τα θύματά του με ένα άγγιγμα του χεριού του, και στη συνέχεια εξαφανίζεται μπροστά από τα μάτια του αστυνομικού επιθεωρητή που τον ανακρίνει. Ο Μώλντερ ξεκινά μία μεγάλη επιχείρηση εντοπισμού του μυστηριώδους "τζερεμάια Σμιθ", προσπαθώντας να προλάβει τον Άνθρωπο-Καρκίνο στην ανεύρεση του θαυματοποιού. Τις έρευνες δυσκολεύει η επανεμφάνιση τού Εξωγήινου Δολοφόνου (που είχαμε δει στα επεισόδια "Colony" και "End Game"), ο οποίος επίσης αναζητά το Σμιθ. Καθώς η Σκάλλυ ψάχνει αρχεία Κοινωνικών Ασφαλίσεων και βρίσκει άπειρους Τζερεμάια Σμιθ, ο Μώλντερ βρίσκεται στο προσκέφαλο της μητέρας του, που έχει πάθει εγκεφαλικό, μετά από μία συζήτηση που είχε με τον Άνθρωπο-Καρκίνο. Η μητέρα του αποκαλύπτει ότι υπάρχει ένα μυστικό κρυμμένο στο παλιό τους εξοχικό, και ο Μώλντερ βρίσκει στοιχεία ότι η μητέρα του γνώριζε εδώ και πολύ καιρό, πολύ περισσότερα από όσα έλεγε. Μία μάχη ανάμεσα στο Μώλντερ και τον Χ, ένας μεταφυσικός διάλογος ανάμεσα στον Άνθρωπο-Καρκίνο και τον πραγματικό Τζερεμάια Σμιθ, και στοιχεία ότι μία προθεσμία θα λήξει σύντομα, αφήνουν το Μώλντερ αντιμέτωπο με έναν θανάσιμο πολεμιστή από άλλο κόσμο, και τη Σκάλλυ μπλεγμένη σε δύο μυστήρια... Συνεχίζεται... |
4Χ01 HERRENVOLK |
ΟΙ ΜΩΛΝΤΕΡ ΚΑΙ ΣΚΑΛΛΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΟΡΑΤΟ ΕΞΩΓΗΙΝΟ ΔΟΛΟΦΟΝΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΕΝΑ ΜΑΡΤΥΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ...ΚΑΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΜΩΛΝΤΕΡ. |
Ο Μώλντερ και η Σκάλλυ προσπαθούν απεγνωσμένα να προτατεύσουν τη ζωή του Τζερεμάια Σμιθ. Ο Σμιθ, όχι μόνο αποτελεί σύνδεσμο με το σχέδιο αποικισμού, αλλά με τις παραφυσικές θεραπευτικές του ικανότητες είναι και η μόνη ελπίδα του Μώλντερ για τη σωτηρία της μητέρας του. Τους δύο πράκτορες ακολουθεί από κοντά ο ακούραστος εξωγήινος κεφαλοκυνηγός: Ένας δολοφόνος από τον οποίο δύσκολα μπορεί να ξεφεύγει κανείς, πόσο μάλλον να τον σκοτώσει. Με το δολοφόνο πίσω τους, ο Σμιθ οδηγεί το Μώλντερ σε μία απομονωμένη αγροτική κοινωνία. Εκεί, ο πράκτορας σοκάρεται βλέποντας κλόνους της αδελφής του Σαμάνθα, η οποία είχε απαχθεί από εξωγήινους όταν ήταν παιδί. Ο Σμιθ εξηγεί στο Μώλντερ ότι τα παιδιά αυτά έχουν ανατραφεί για εργάτες. Πριν, όμως, προλάβει να αποκαλύψει και άλλα για τη συνομωσία αποικισμού, τους εντοπίζει ο εξωγήινος δολοφόνος. Ο Μώλντερ αδυνατεί να σώσει τόσο το Σμιθ, όσο και τη Σαμάνθα. Στην Ουώσινγκτον, οι έρευνες της Σκάλλυ για το παρελθόν του Σμιθ, την οδηγούν σε ένα ανησυχητικό συμπέρασμα: Οι πέντε άνθρωποι που υπάρχουν με αυτό το όνομα, αρχειοθετούσαν μυστικά ολόκληρο τον ανθρώπινο πληθυσμό. Ποιος τους έδινε εντολές; Και για ποιο λόγο; Στο μεταξύ, ο Άνθρωπος-Καρκίνος και ο Γηραιός συνειδητοποιούν ότι ο Χ είναι προδότης. Του στήνουν παγίδα και τον πυροβολούν. Καθώς πεθαίνει, αφήνει ένα ακόμα περίεργο στοιχείο: τα γράμματα SRSG ζωγραφισμένα με το αίμα του. Με τη μητέρα του ακόμα σε κώμα, ο απεγνωσμένος Μώλντερ εκμεταλλεύεται στο έπακρο την τελευταία ελπίδα που έχει: Το γραφείο του Ειδικού Αντιπροσώπου του Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών. Μία αινιγματική αξιωματούχος αρνείται την ύπαρξη της Αποικίας, καθώς του δίνει ένα φάκελο με φωτογραφίες της φάρμας και της Σαμάνθα... Και, τέλος, επειδή «ο φοβερότερος αντίπαλος είναι αυτός που δεν έχει να χάσει τίποτα», ο Άνθρωπος-Καρκίνος διατάζει τον εξωγήινο κεφαλοκυνηγό να θεραπεύσει τη μητέρα του Μώλντερ. Η αναζήτηση για την αλήθεια συνεχίζεται... |
4Χ02 UNRUHE |
Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΜΩΛΝΤΕΡ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΨΥΧΩΤΙΚΟ ΔΟΛΟΦΟΝΟ, ΕΙΝΑΙ "ΨΥΧΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ" ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΝΙΑΚΟΥ. |
Βόρειο Μίσιγκαν. Μία νεαρή γυναίκα πέφτει θύμα απαγωγής, και ο φίλος της δολοφονείται. Οι φωτογραφίες του διαβατηρίου της (που είχαν τραβηχτεί πριν από λίγα λεπτά), δε δείχνουν το αναμενόμενο χαμόγελο. Αντιθέτως, δείχνουν εφιαλτικές εικόνες του τρομοκρατημένου κοριτσιού. Οι φωτογραφίες συναρπάζουν το Μώλντερ. Η Σκάλλυ προσπαθεί να βρει μία λογική εξήγηση: οι φωτογραφίες είναι ψεύτικες, ή το φιλμ έχει αλλοιωθεί. Ο Μώλντερ, όμως, τις βλέπει ως παραδείγματα "ψυχικής φωτογραφίας": της ικανότητας αποτύπωσης εικόνων σε φιλμ, με τη δύναμη του πνεύματος. Ο Μώλντερ υποθέτει πως ο ύποπτος δε γνωρίζει καν ότι έχει αυτήν την ικανότητα... και ότι οι φωτογραφίες αποκαλύπτουν τις σκοτεινές φαντασιώσεις του δολοφόνου. Το θύμα της απαγωγής ανακαλύπτεται: ζωντανή, αλλά σχεδόν νεκρή εγκεφαλικώς. Ο απαγωγέας της την είχε υποβάλει σε μία πρωτόγονη, αποτυχημένη λοβοτομή, διαπερνώντας τα μάτια της με ένα κομμάτι πάγου. Έχοντας χάσει τα λογικά της, επαναλαμβάνει ακατάπαυστα τη λέξη "unruhe", που στα γερμανικά σημαίνει "ανησυχία" ή "αναστάστωση". Σύντομα, ο δράστης απαγάγει και σκοτώνει ξανά. Η Σκάλλυ συνειδητοποιεί ότι κοντά σε κάθε τοποθεσία απαγωγής, είχε εργοτάξια η ίδια κατασκευαστική εταιρία. Ενώ ο Μώλντερ βρίσκεται στην Ουώσινγκτον για να εξετάσει τις φωτογραφίες στα εργαστήρια του FBI, η Σκάλλυ ερευνά για την εταιρία. Από τη φοβισμένη αντίδραση τού διευθυντή Τζέρυ Σνάουζ στο άκουσμα τής λέξης "unruhe", καταλαβαίνει ότι αυτός είναι ο απαγωγέας, και τον συλλαμβάνει. Ο Σνάουζ είναι πρώην τρόφιμος ιδρύματος για παρανοϊκούς σχιζοφρενείς, με ιστορικό βίας. Όταν βλέπει τις φωτογραφίες των θυμάτων του, επλήσσεται στη θέα των παρανοϊκών παραισθήσεών του, που απαθανατίστηκαν στο φιλμ. Ομολογεί το έγκλημα,, και αποκαλύπτει πού βρίσκεται το άλλο θύμα του. Και εκείνη έχει υποστεί λοβοτομή. Ο Σνάουζ σκοτώνει ένα φρουρό, και αποδρά από τη φυλακή. Επιστρέφει στη σκηνή του πρώτου εγκλήματος για να κλέψει τη φωτογραφική μηχανή και το φιλμ. Το αίμα του Μώλντερ παγώνει, όταν βλέπει εμφανισμένες φωτογραφίες του επόμενου θύματος: της Σκάλλυ! Τώρα, η μόνη του ελπίδα να σώσει τη συνεργάτιδά του, είναι να μελετήσει καλά τις φωτογραφίες για να μπει βαθιά στο μυαλό το Σνάουζ. Η αιχμάλωτη Σκάλλυ πρέπει επίσης να χρησιμοποιήσει όσα γνωρίζει για το Σνάουζ, ώστε να παραμείνει ζωντανή. Δεν μπορεί, όμως, να τον κάνει να ξεφύγει από τις παραισθήσεις του. Δεν είναι μακριά η ώρα που ο Σνάουζ θα αρπάξει ένα κομμάτι πάγου για να απαλλάξει τη Σκάλλυ από την "ανησυχία" που πιστεύει οτι την βασανίζει. Η διείσδυση τού Μώλντερ στο μυαλό του μανιακού, τον οδηγεί στο σκοτεινό καταφύγιο τού Σνάουζ. Με το χρόνο να στενεύει, πυροβολεί τον απαγωγέα τής Σκάλλυ, και βρίσκει μία τελευταία σειρά ψυχικών φωτογραφιών: Το Σνάουζ νεκρό στο έδαφος. |
4X03 HOME |
ΜΙΑ ΠΑΙΔΟΚΤΟΝΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΙΔΥΛΛΙΑΚΗ ΜΙΚΡΗ ΠΟΛΗ, ΟΔΗΓΕΙ ΤΟ ΜΩΛΝΤΕΡ ΚΑΙ ΤΗ ΣΚΑΛΛΥ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ: ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΑΓΡΙΑ, ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ. |
Πόλη Home, Pennsylvania. Μία ειδυλλιακή μικρή πόλη είναι το τελευταίο μέρος όπου κάποιος θα περίμενε να βρει ένα αποκρουστικά παραμορφωμένο βρέφος, θαμμένο σε ρηχό τάφο. Αυτή η απαίσια ανακάλυψη είναι αρκετή για τον τοπικό σερίφη Άντυ Τέυλορ, που καλεί το FBI. Αν και οι παραμορφώσεις του παιδιού φανερώνουν πολλαπλές γενετικές ανωμαλίες, ο Μώλντερ και η Σκάλλυ δεν πιστεύουν ότι αυτή η τοπική τραγωδία αφορά τους Φακέλους Χ. Μέχρι που μαθαίνουν περισσότερα για την απομονωμένη συμμορία της πόλης, τους Peacock. Για περισσότερο από έναν αιώνα, αυτή η αγροτική οικογένεια ζει στα άκρα της πόλης... και του πολιτισμού. Με τις γενεές, τα σώματα και οι ψυχές τους έχουν μεταμορφωθεί σε κάτι λιγότερο ανθρώπινο, και περισσότερο ζωώδες. Τώρα που η οικογένεια έχει περιοριστεί σε τρεις αδελφούς, ο Μώλντερ και η Σκάλλυ υποπτεύονται ότι οι Peacock έχουν κατεργαστεί ένα φοβερό σχέδιο διαιώνισης του είδους τους: Έχουν απαγάγει μία γυναίκα, και την εξαναγκάζουν να μένει έγκυος. Ενώ κάποιος (ή κάτι) παρακολουθεί κρυφά, ο Μώλντερ και η Σκάλλυ ελέγχουν τη φάρμα των Peacock, και βρίσκουν τα ματωμένα πειστήρια πρόσφατης γέννας. Πριν προλάβουν να συλλάβουν τους Peacock, η οικογένεια αντεπιτίθεται. Αργότερα την ίδια νύχτα, σφαγιάζουν το σερίφη και τη σύζυγό του. Όπως λέει ο Μώλντερ, "κατάντησαν άνθρωποι των σπηλαίων". Φοβούμενοι για τη ζωή της αιχμαλώτου των Peacock, οι δύο πράκτορες εισβάλουν θαρραλέα στο σπίτι της οικογένειας, με μόνη κάλυψη τον τοπικό βοηθό σερίφη. Όταν ανακαλύπτουν την κρυψώνα της μητέρας της συμμορίας, κατανοούν τελικά την αποκρουστική αλήθεια. Η -πολλαπλώς ακρωτηριασμένη- κυρία Peacock είναι η μητέρα του δολοφονημένου βρέφους. Αλλά είναι και η υπερήφανη μητέρα τριών γιων που θα κάνουν τα πάντα για αυτήν. Με πανουργία, τύχη και δύναμη πυρός, ο Μώλντερ και η Σκάλλυ καταφέρνουν να σκοτώσουν δύο από τους εξαγριωμένους Peacock. Μέσα στη σύγχυση, ο μεγαλύτερος γιος και η μητέρα διαφεύγουν με τη μακριά λευκή Κάντιλάκ τους, και οδηγούν μακριά, σε αναζήτηση της νέας τοποθεσίας που θα αποκαλούν "σπίτι". |
4X04 TELIKO |
Ο ΜΩΛΝΤΕΡ ΚΑΙ Η ΣΚΑΛΛΥ ΣΥΝΔΥΑΖΟΥΝ ΦΟΛΚΛΟΡ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΙΧΝΙΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ. |
Τέσσερις αφροαμερικανοί έχουν εξαφανιστεί από τους δρόμους της Φιλαδέλφια. Η κοινή ομάδα αστυνομικών και πρακτόρων του FBI δεν έχει βρει κανένα στοιχείο... μέχρι που ανακαλύπτεται το πτώμα του τελευταίου θύματος. Περιέργως, αιτία θανάτου δεν είναι η βία. Η αλλόκοτη έλλειψη χρώματος, υποδηλώνει κάποια άγνωστη ασθένεια. Το Κέντρο Ελέγχου Λοιμώξεων καλεί τη Σκάλλυ να λύσει το ιατρικό μυστήριο. Ο Μώλντερ, ωστόσο, πιστεύει ότι δεν ευθύνεται απλώς κάποια ασθένεια. Οι έρευνές του οδηγούν στη συγκάληψη ενός παρόμοιου θανάτου σε μία πτήση από τη δυτική Αφρική, και την παρουσία ενός τοξικού φυτού που ευδοκιμεί στην περιοχή. Στο μεταξύ, η Σκάλλυ ανακαλύπτει ότι με κάποιο τρόπο έχει καταστραφεί ο μηχανισμός παραγωγής μελανίνης του θύματος. Ενώ οι έρευνές τους συνεχίζονται, ο δολοφόνος χτυπάει ξανά. Αυτήν τη φορά, ένας νεαρός μαύρος μαθητής απαγάγεται από μία στάση λεωφορείου. Τα στοιχεία οδηγούν τους δύο πράκτορες σε έναν πρόσφατο μετανάστη από τη δυτική Αφρική, το Σάμιουελ Αμπόα. Τον συλλαμβάνουν όταν προσπαθεί να αποδράσει. Κλινικές εξετάσεις αποκαλύπτουν ότι ο Αμπόα -μεταξύ άλλων ανωμαλιών- δε διαθέτει μηχανισμό παραγωγής μελανίνης. Μία πληροφορία από τον πληροφοριοδότη του στον ΟΗΕ, στέλνει το Μώλντερ στον Ντιαμπίρα, διπλωμάτη από τη δυτικοαφρικανική χώρα Burkina Faso. Διστακτικά, ο Ντιαμπίρα παραδέχεται ότι είχε ζητήσει τη συγκάληψη του πρώτου φόνου, επειδή γνώριζε την ταυτότητα τού δολοφόνου. Ήταν ένας από τους μυθικούς Teliko: κακά πνεύματα του αέρα, που εμφανίζονται τη νύχτα για να ρουφήξουν ζωή και χρώμα από τα θύματά τους. Ποιος θα πίστευε ότι ένα τρομακτικό λαϊκό παραμύθι της δυτικής Αφρικής θα ζωντάνευε στην Αμερική του 20ού αιώνα; Κανείς, εκτός από το Μώλντερ. Ο Μώλντερ εξηγεί τη θεωρία του στην σκεπτικίστρια Σκάλλυ: οι Teliko δεν είναι φαντάσματα, αλλά μέλη μίας χαμένης αφρικανικής φυλής, που επιβιώνουν επί γενεές κυνηγώντας άλλους ανθρώπους, για να κλέψουν αυτό που τους λείπει: ορμόνες. Ο Αμπόα δραπετεύει από το νοσοκομείο. Στο επακόλουθο ανθρωποκυνηγητό, ο Αμπόα αιχμαλωτίζει το Μώλντερ. Η Σκάλλυ σπεύδει προς βοήθειά του, και πυροβολεί τον Αμπόα, σώζοντας τελευταία στιγμή το Μώλντερ. Μαζί με τον Αμπόα, πεθαίνει και η αλήθεια για τους Teliko... |
4X05 The Field Where I Died |
Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΙΡΕΣΗ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟ ΜΩΛΝΤΕΡ ΣΤΟ ΠΙΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ... ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΖΩΕΣ ΤΟΥ. |
Το Άπισον του Τενεσή, υπήρξε κάποτε θέρετρο μάχης του αμερικανικού εμφυλίου. Σήμερα είναι η έδρα του Ναού των Επτά Άστρων, μίας θρησκευτικής αίρεσης που πιστεύει στη μετεμψύχωση. Ένα μέλος με την ονομασία Sidney καλεί το FBI με κατηγορίες παιδικής κακοποίησης και συγκέντρωσης όπλων. Φοβούμενο ένα νέο Γουέικο, το FBI οργανώνει επιδρομή στο συγκρότημα, αλλά δε βρίσκει όπλα. Ούτε βρίσκει τον Βέρνον Εφέσιαν, τον επικίνδυνα χαρισματικό ηγέτη τής αίρεσης, που εξουσιάζει τους οπαδούς του με ένα μείγμα Βιβλικών προφητειών, New Age υποβολής και παλαιομοδίτικου εξευτελισμού.
Ένα περίεργο προαίσθημα οδηγεί το Μώλντερ σε έναν κοντινό αγρό, όπου βρίσκει ένα υπόγειο καταφύγιο από την εποχή του Εμφυλίου, στο οποίο βρίσκεται ο Εφέσιαν με τις έξι συζύγους του - όλοι στα πρόθυρα της μαζικής αυτοκτονίας. Μία από τις συζύγους του, η Μελίσα, τραβά την προσοχή του Μώλντερ. Του φαίνεται κατά κάποιον τρόπο γνωστή. Ο Εφέσιαν, οι γυναίκες του και τα μέλη της αίρεσης συλλαμβάνονται. Καθώς, όμως, δε βρίσκονται ίχνη κακοποιήσεων ή παράνομης οπλοκατοχής, το FBI μπορεί να τους κρατήσει μόνο για μία ημέρα. Οι δύο πράκτορες αναλαμβάνουν να ανακρίνουν τον Εφέσιαν και τις συζύγους του. An odd compulsion leads Mulder to search a nearby field where he finds an underground Civil War bunker concealing Ephesian and his six wives--all on the verge of committing mass suicide. One of the wives, Melissa, catches Mulder's attention. She feels somehow familiar to him. Ephesian, his wives and the cultists are taken into custody. But with no evidence of abuse or illegal weapons, the FBI can hold them for only one day. Mulder and Scully are assigned to interrogate Ephesian and his wives. Ο Εφέσιαν δεν παραδέχεται τίποτα, και αντ'αυτού κηρύσσει. Η Μελίσα είναι διαφορετική. Κατά την ανάκριση, το απομονωμένο και εχθρικό κορίτσι ξαφνικά αλλάζει προσωπικότητα και μεταμορφώνεται στον πληροφοριοδότη Sidney, ένα σκληρό Νεοϋρκέζο. Αλλά ο Μώλντερ γνωρίζει ότι η περίπτωση της Μελίσα είναι κάτι παραπάνω από απλή Πολλαπλή Διαταραχή Προσωπικότητας. Είναι βέβαιος ότι ο Sidney είναι μία από τις προηγούμενες ζωές της Μελίσα. Η Σκάλλυ, που ούτως ή άλλως δυσανασχετεί με την ΠΔΠ -πόσο μάλλον τη μετενσάρκωση-, δεν μπορεί να κατανοήσει γιατί ο Μώλντερ ασχολείται τόσο πολύ με τη Μελίσα, και πιστεύει ότι έχει δίκαιο. Ξαφνικά, μία αποκάλυψη εκπλήσσει ακόμα και το Μώλντερ. Η Μελίσα μετατρέπεται σε άλλη μία προσωπικότητα: Μία νοσοκόμα του Εμφυλίου, ονόματι Σάρα Κάβανω. Τους λέει ότι παρακολουθούσε τον αραβωνιαστικό της Σάλιβαν Μπίντλ να πεθαίνει μετά από τη μεγάλη μάχη. Και ότι ο Μπιντλ είναι μία από τις προηγούμενες ζωές του Μώλντερ. Ο Μώλντερ χωρίς δεύτερη σκέψη την πιστεύει. Απεγνωσμένος να ανακαλύψει την αλήθεια, ο Μώλντερ ζητά να τον υπνωτίσουν. Η Σκάλλυ ακούει, καθώς ο Μώλντερ αλλάζει μερικές από τις προηγούμενες ζωές του. Λέει ότι ίδιες ψυχές μετενσαρκώνονται μαζί ξανά και ξανά: αυτός, η Σαμάνθα, η Σκάλλυ, ακόμα και ο Άνθρωπος-Καρκίνος, είναι γραφτό να ζήσουν μαζί πολλές ζωές. Η Μελίσα και ο Μώλντερ είναι γραφτό να είναι πάντα εραστές. Η σύγχρονη Μελίσα ακούει την ιστορία του Μώλντερ, αλλά δεν αφήνει τον εαυτό της να πιστέψει, και επιστρέφει στον Εφέσιαν. Η Σκάλλυ δεν ξέρει τι να πιστέψει - ειδικά όταν ανακαλύπτει φωτογραφίες της Σάρα και του Σάλιβαν σε ιστορικά αρχεία. Μετά την αποφυλάκιση του Εφέσιαν και των οπαδών του, οι χειρότεροι φόβοι όλων γίνονται πραγματικότητα: ο Εφέσιαν οδηγεί την αίρεση σε μαζική αυτοκτονία. Ο Μώλντερ ανακαλύπτει το πτώμα της Μελίσα, που σφίγγει στο χέρι της τη φωτογραφία της Σάρα Κάβανω. |
|