Από 22 ως 30 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα το 2ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Η προσέλευση του κόσμου ήταν μεγάλη, παρά το σχετικά ακριβό εισιτήριο των 1800 δραχμών. Η έκθεση ήταν σαφώς καλύτερη από την πρώτη, με καλύτερη οργάνωση και παρουσίαση, κυρίως στο θέμα των μικρότερων εκθετών αξεσουάρ, κλπ. Βέβαια, υπήρχαν και αρκετά προβλήματα που κυρίως αφορούσαν τις θέσεις στάθμευσης που
Mercedes - Benz A-Class
ήταν από λίγες εως ανύπαρκτες, με αποτέλεσμα πολλοί επισκέπτες να σταθμεύουν τα αυτοκίνητα τους επί της Λεωφόρου Ποσειδώνος, αυξάνοντας αρκετά τον κίνδυνο ατυχήματος. Επίσης, στα μείον πρέπει να συμπεριληφθεί και η ελλιπής πληροφόρηση των επισκεπτών σχετικά με το που βρισκόταν τι μέσα στον χώρο, καθώς επίσης και ο περιβάλλοντας χώρος ο οποίος φυσικά απέχει αρκετά από παρόμοιους χώρους άλλων εκθέσεων. Συνολικά πρέπει να συνεχιστούν οι προσπάθειες που γίνονται για την βελτίωση της έκθεσης έτσι ώστε μια μέρα να πλησιάσει σε ποιότητα τις εκθέσεις του εξωτερικού.
Alfa Romeo 156
Mercedes - Benz A-Class
Όσων αφορά τα μοντέλα τα οποία παρουσιάστηκαν, αν και δεν υπήρχε καμία παγκόσμια πρώτη παρουσίαση, υπήρχαν πολλές πρώτες παρουσιάσεις στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά την Άλφα Ρομέο 156, τις Μερσεντές Α και Μ Class, τη Σιτροέν Ξαρά (και την κουπέ έκδοση της),
Jeep Cheerokee
καθώς επίσης και το νέο Γκόλφ τέταρτης γενιάς, το Σάαμπ 9-5, το Λαντ Ρόβερ Φρίλαντερ, το νέο Τζιπ Τσερόκι, το Ρενό Μεγκάν κάμπριο (που γίνεται και ρόουντστερ). Εντυπωσιακά ήταν τα περίπτερα της Πόρσε, της Φερράρι της Τζαγκιουαρ, καθώς και της Trident που είχε Λότους, Μαζεράτι, και Λαμποργκίνι. Όμορφη ήταν και η παρουσίαση αγωνιστικών μοντέλων, όπως η Τογιότα Κορόλλα WRC, το Φόρντ Έσκορτ WRC, το Σκόντα Φελίτσια, τα Πεζό 106 και 306 Μαξί, το Φίατ Τσινκουετσέντο Τροφέο κ.α.
Αρκετές πληροφορίες για την Έκθεση μπορείτε να βρείτε στην διεύθυνση: http://www.techlink.gr/motorshow.